Cum sa faci muschi acasa

martie 13 91.358 Like to Share? 45 Comentarii Text Mare-Text Mic

O sa va dau cateva sfaturi despre cum sa faceti muschi acasa, adica prin antrenamente ce nu necesita mersul la sala sau cumpararea neaparata a unor aparate costisitoare care izoleaza bine muschii. Este indicat, pentru un nivel mai sporit de performanta, cei care nu va duceti la sala din lipsa de timp si nu din lipsa banilor, sa va cumparati ori sa vorbiti cu cineva sa va construiasca o bancuta, o bara si cateva greutati de pus pe ea. Cu o bara si cateva greutati se schimba total situatia, este foarte utila in multe exercitii.. daca mai aveti posibilitatea sa faceti rost de niste greutati pe care sa le folositi pe post de gantere deja nici nu mai trebuie sa mergeti la sala fiindca aceste greutati sunt baza, nu aparatele de definit.

O sa explic partea fara niciun fel de aparat, greutate la indemana. Va puteti lucra muschii si fara greutati, insa dezvoltarea lor este mai anevoioasa, in schimb se ard grasimile si se definesc mai bine. Aceste exercitii de mai jos le puteti face acasa pentru antrenament la domiciliu sau va puteti folosi de ele inainte de a merge la sala. Adica, vreau sa ma apuc de sala de forta luna viitoare, ca sa nu ma duc acolo planta, pana ma duc efectiv la sala fac acasa exercitiile astea ca sa imi invat putin muschii cu efortul. Lucrul asta va da un avans.

Fiindca e greu de scris si pentru voi de citit fara exemplificare am ales de pe internet un filmulet demonstrativ pe care l-am considerat eu mai bun, si o sa va explic cate ceva din ce zice instructorul, pe scurt ca are asta o gura de ii merge non-stop.. cred ca jumate din film e numai el vorbind. Bun, l-am gasit pe youtube in mai multe parti.

In prima parte a filmului, instructorul ne abureste cu niste prostii pana prin minutul 5:29 cand ne arata programul cu exercitiile de facut acasa. Aceste exercitii trebuiesc privite ca un ciclu si nu separat. Asta inseamna ca nu faceti azi cateva din ele, maine altele si tot asa. In momentul in care va hotarati sa respectati acest program de antrenament, faceti absolut toate exercitiile de la cap la coada, unul dupa altul, iar cand le terminati pe toate 8 faceti o pauza de pana la 10 minute apoi reluati ciclul de exercitii din nou. Deci acest ciclu de 8 exercitii se repeta de doua ori pe zi, insa daca va tin curelele puteti sa il repetati si de trei ori pe zi.

Apropo de tinutul curelelor, in momentul in care faceti exercitiile cautati sa le faceti exact in seriile si repetarile care sunt scrise in program, si in modul in care sunt exemplificate in videoclip. Pentru cei care nu stiu, o serie de exercitii cuprinde mai multe repetari. De exemplu, ai in program 2 serii a cate 15 repetari. Asta inseamna ca trebuie sa repeti miscarea de antrenament de 15 ori consecutiv, fara pauza, apoi cand le termini (asta e prima serie) iei o mica pauza de pana la 5 minute apoi faci iar cele 15 miscari de antrenament fara pauza, terminand astfel de facut si a doua serie pentru exercitiul respectiv.

In cazul in care obositi si simtiti ca nu mai puteti cautati sa le furati, adica nu sa va dati batuti lasandu-va la pamant si strigand „vai de mine”. Important este de stiut ca dezvoltarea masei musculare sta exact acolo, in acele cateva repetari pe care le furati in momentul in care nu mai puteti sa faceti exercitiile corect. Cum le furi? De exemplu faci flotari, toata lumea stie cum se fac flotarile la orizontala. Faci cat faci si daca esti la ultima sau penultima serie cu toate ca trebuie sa faci un anumit numar de repetari iti tremura mainile, te mai doare spatele, iti mai aluneca picioarele, se mai aud niste zgomote care te desconcentreaza si nu mai poti sa mai faci. Stim cu totii sentimentul nu? Ei bine, in momentul in care nu mai poti nu cazi ca boul cu pieptul de pamant si stai acolo intins ci atentie, cazi in genunchi distribuind astfel o parte din greutate acestora si mai faci 3-4 repetari si abia apoi poti sa stai sa lenevesti.

La fel si cu restul exercitiilor, la inceput e greu sa le faci corecte pe toate, asa ca faci corect cate poti iar apoi cand nu mai poti le faci cum poti, te chinui in orice fel astfel incat sa le termini, nu sa le lasi balta. Cu timpul o sa poti sa faci in mod corect din ce in ce mai multe repetari si o sa ajungi in cele din urma sa nu mai ai nevoie sa te chinui deloc furandu-le.

Ciclul de antrenament propus de instructor este acesta:

ExercitiulSeriiRepetari
Genoflexiuni215
Genoflexiuni laterale210 pentru fiecare picior
Flotari cu capul in jos210
Flotari cu mainile departate210
Flotari cu mainile apropiate210
Ridicari de trunchi210
Incordari de Biceps210
Abdomene215
Muscle & Fitness – Training System – HOME TRAINING – P:01/07

Inainte sa incepeti sa lucrati nu uitati de incalzire, faceti incalzirea ca la scoala sau oricum altcumva simtiti voi ca puteti sa faceti inima sa pompeze mai repede sangele si sa eliberati tensiunea din muschii ce urmeaza a fi lucrati.

Incepand din minutul 6:12 incepe sa va arate cum trebuie sa faceti exercitiile respective, nu cred ca mai am ce sa va spun mai mult decat arata acolo, doar la flotarile cu mainile apropiate pot sa va spun ca e mai bine sa nu tineti palmele paralele cum arata in videoclip ci in forma de romb, adica sa uniti degetele mari si cele aratatoare de la maini facand un romb sub piept.

Muscle & Fitness – Training System – HOME TRAINING – P:02/07

Dupa cum vedeti, din al doilea videoclip se face trecerea la antrenametele pentru acasa pentru cei care au posibilitatea sa isi cumpere greutati. Pentru cei curiosi, sau care pot sa isi cumpere, iata continuarea filmului:

Partea 3
Partea 4
Partea 5


Culturism
Procesez....
  • Facebook
  • Y!Messenger
  • iOrbix

45 Comentarii la “Cum sa faci muschi acasa”

  1. George says:

    ma apuc si eu de azi am seria aceasta de antrenamente sa vedem ce se cunoaste laughing
    eu fac numai flotari cand imi aduc amite si ridic niste greutati tongue

  2. valy says:

    Cum se fac incordarile de biceps

  3. andrei says:

    cum se fa incordari de biceps

  4. Alex says:

    Faci pe naiba muschi acasa.

    Eu fac sala la greu ca sa dezvolt muschi pe cale 100% naturala. Acasa nu faci nimic, eventual intretii ceva.

  5. Madalin says:

    Salut! Încercați sa progresați la exercițile cu greutatea la un nivel mai avansat ( flotări intr-o mana ,muscale up ,flotări in mâini,pistol squad,tracțiuni asistate etc ) .Aceste exerciții solicită aproape tot corpul ,mușchii corpului o vor „lua razna” ,bineînțeles trebuie sa începeți de la o varianta mai ușoară.
    Vă urez succes!

  6. Puiu Kevin Emanuel says:

    Supet..De acuma ma apuc si eu..cine vrea si are vointa nu se uita daca are aparate sau nu se uita in locul unde face exercitii..
    doresc multa bafta la toti

  7. ovidiu says:

    corect ca eu fac de 6 ani sala si as mandru

  8. stan says:

    De azi anainte ma apuc să fac și eu.

  9. DANIEL says:

    SI EU MAM APUCAT DE ELE big grin big grin big grin

Scrie un Comentariu