Metode de antrenament acasa

ianuarie 23 4.744 Like to Share? Comentează Text Mare-Text Mic

Vine primavara si toti ne dorim sa aratam bine in tricou, sa avem muschii definiti dar nu toti avem timp sa mergem la sala, sau suntem pur si simplu mai lenesi. Ei bine, desi va recomand sa mergeti la sala, am sa va spun cateva exercitii care sa le puteti face acasa.

Astfel, intr-o zi cand nu aveti voi ce face, faceti-va incalzirea la brate si bagati 3 serii de flotari cu pauza de 5 minute intre ele, a cate repetari puteti (dar nu fortati la prima serie). Incercati sa faceti o data cu varfurile degetelor orientate spre inainte si data urmatoare cu ele orientate spre interior. Daca aveti 3 scaune trainice la indemana va recomand, daca puteti, sa le faceti cu sprijin pe acestea si sa va lasati cat puteti de jos. Sau daca aveti doua mese sau ceva care le puteti alatura astfel incat sa va sprijiniti in ele cu mainile, sa va lasati in jos si sa va ridicati scotand pieptul inainte, e foarte bine(flotarile la paralele sunt un bun exercitiu de crestere musculara).

Dupa ce terminati de facut seriile astea o sa aveti tricepsul deja incalzit si urmeaza sa faceti 2-3 serii asemanatoare celor de flotari la plan orizontal dar cu mainile cat mai apropiate cu putinta. Daca aveti acele doua mese pe care sa va sprijiniti puteti face exercitiul ridicandu-va si lasandu-va in jos dar concentrandu-va asupra tricepsilor.

Un alt exercitiu bun pentru triceps ar fi sa puneti doua scaune la o distanta astfel incat sa va sprijiniti, cu mainile in lateral apropiate de coapse, pe palme pe marginea unui scaun si sa va sprijiniti picioarele pe celalalt scaun, urmand ca apoi sa indoiti usor coatele si sa le indrepati repetat.

Atat pentru o zi (faceti numai unul din exercitiile descrise mai sus pentru fiecare grupa <doua in total> pentru aceasta zi chiar daca aveti posibilitatea sa faceti mai multe, urmand ca data viitoare sa faceti un alt exercitiu).

Dupa 2 zile in care luati pauza, faceti niste genoflexiuni, de-asemenea 3 serii cu incalzire inainte, si apoi cu varfurile talpilor pe un prag ridicati-va si lasati-va usor in jos, concentrandu-va asupra gambelor, deasemenea 3 serii.

Dupa o zi de pauza faceti abdomene. Incercati sa le grupati in serii si sa le faceti in cat mai multe moduri cu putinta si cat mai multe.

Dupa doua zile de pauza o luati de la capat dar ar mai fi de lucrat individual bicepsul, spatele, trapezul si umerii dar trebuie sa va duceti la sala pentru asta. Oricum exercitiile acelea de mai sus va dau o anumita forma, daca nu va grabiti si aveti rabdare.


Culturism
Procesez....
  • Facebook
  • Y!Messenger
  • iOrbix
Nu sunt Comentarii la “Metode de antrenament acasa”

Scrie un Comentariu