Ce sa mananci ca sa faci muschi repede

mai 25 21.156 Like to Share? 340 Comentarii Text Mare-Text Mic

Fara un suport nutritional adecvat masa musculara nu va creste! Acesta este un fapt de care trebuie sa tii cont cand vrei sa pui 5, 10 sau mai multe kilograme de muschi. Am intalnit multi tipi ce arata la fel si dupa doi sau trei ani de antrenament. Nu discut aici cat de bine se antreneaza sau daca au refacere buna. Crezi ca poti creste cu doar una, doua sau chiar trei mese pe zi? Nu vei creste.

Culturistii adevarati au nevoie cam de sase – sapte mese zilnice (incluzand suplimentele proteice). Iti place sau nu, asta este adevarul. Muschii nu cresc cu aer! Singura cale a unui culturist natural este sa manance corect (cantitativ si calitativ), sa stie sa se antreneze si sa-si planifice timp suficient pentru refacere.

Proteinele sunt cel mai important nutrient pentru un culturist. Ai nevoie de ele pentru ca tesutul muscular sa se refaca si sa creasca dupa antrenamente. Daca dieta ta e saraca in proteine poti sa te antrenezi cat de tare si intens vrei si iti garantez ca nu vei creste. Cele mai bune surse proteice sunt carnea de pui sau vita, pestele, albusul de ou, lactatele degresate si pudrele proteice de calitate. Toate acestea trebuie impartite la fiecare masa a zilei.

Carbohidratii complecsi (cartofi, orez, peste, ovaz, cereale) sunt importanti deoarece atunci cand nu ai suficienti in corp proteinele sunt metabolizate si transformate in glucoza, intr-un proces numit glicogeneza. Daca cantitatea de carbohidrati ce o mananci e prea mica implicit nivelul de energie va scadea. Tonusul muscular depinde in buna masura de cat de mult glicogen ai stocat in muschi. Mancand carbohidrati prea putini, muschii tai vor fi “plati”, fara tonus.

Muschii au in compozitie mai mult de 70% apa. Apa e un “vehicul” ce transporta nutrienti importanti in corp, precum o parte a vitaminelor si mineralelor si chiar carbohidrati. Daca nivelul de apa in corpul tau e scazut capacitatea de a transporta acesti nutrienti acolo unde e nevoie scade. Ai nevoie de 4 litri de apa la o greutate de 80 Kg, bauta de-a lungul zilei. Cat despre grasimi, cele din alimentele ce contin proteine sunt suficiente. Totusi, nu strica sa mai adaugi 2-3 lingurite de ulei de masline la dieta ta zilnica.

Iata in continuare o schema de program alimentar pentru cresterea masei musculare:

ora 08:00
– 200 g fulgi de ovaz sau 200 g orez fiert
– omleta din 2 galbenusuri + 6 albusuri
– 50 g branza slaba sau cas de vita
– legume + 1 lingurita ulei de masline
– un fruct la alegere
– 1 tableta multivitamine + multiminerale
– 1 tableta 500 mg vitamina C

ora 11:00
– o portie XXL Pro sau Total Mass, mixata in 300 g lapte degresat

ora 13:00
– 200 g carne de pui sau vita la gratar
– 200 g cartofi copti sau orez fiert
– legume sau un cheeseburger mare cu carne de vita

ora 16:00
– o portie XXL Pro sau Blast Pro mixata in 300 ml lapte degresat+500 mg vitamina C

ora 18-19 – antrenament

ora 19:00
– o portie XXL Pro mixata in 250 ml lapte degresat + 4 capsule GlutaPro+500 mg vitamina C

ora 20:30
– 200 g piept de pui sau 200 g peste
– 200 g paste din grau dur sau cartofi copti
– legume + 1 lingurita ulei de masline

ora 23:00
– o portie 100% Whey Pro mixata in 200 ml lapte degresat

ora 23:30 – somn.

Este un exemplu bun de nutritie pentru o crestere a masei musculare pentru cei care vor sa investeasca in rezultate bune pe termen mai scurt de timp. Pentru cei care nu au timp sau bani ca sa isi procure cele de mai sus, este de ajuns sa trageti regulat la sala si sa mancati absolut tot ce apucati exceptand grasimile, astfel incat sa nu simtiti niciodata un gol in stomac sau senzatia de foame prea mult timp. Iar la fel nu trebuie sa fiti stresati.


Culturism
Procesez....
  • Facebook
  • Y!Messenger
  • iOrbix

340 Comentarii la “Ce sa mananci ca sa faci muschi repede”

  1. alexandru says:

    pt sfaturi id alexdragos33 si antrenamente gratuite sunt sportiv si antrenor la rapid

  2. man... says:

    jumatate din aceasta dieta este ”garbage”

  3. ionut says:

    … taote trebuie sa le mananci sau alegi doar cate 1 ?happy

  4. dsvfd says:

    mai degraba seamana cu ceva care te ingrasa happy

  5. radu says:

    raymond de la club rapid este un antrenor cum nimeni nu este am facut fara bani la el ma antrenat la clubul lui id alexdragos33 contactati l

  6. ionutz says:

    Ba frate ,parca dai sfaturi la oameni de inalta societate nu la niste oameni simpli.Uite ce trebuie facutcall meat mai multa mancare gatita cu multe legume,3 mese pe zi sunt de ajuns deoarece corpul trebuie sa se alimenteze cu 3000 de proteine pe zi ceea ce include aceste 3 mese,consuma multe fructe si legume,mai putin fastfood sau chiar deloc ,manaca dimineata deoarece micul dejun este extrem de important pt masa musculara,antreneazate cat poti si nu uita corpul mai are nevoie si de pauza (2 zile pe saptamana)

  7. ionutz says:

    si sa nu uita ,,,,,,,,,ce dracu ma 9 mese pe zi,in cateva luni te faci ca Oana Roman….Va rog sa ma scuzati dar acesta este adevarul

  8. cici says:

    Ca sa mananci de 6 ori pe zi, iti trebuie o jumate zi sa stai pe WC…esti tott cu curul plin. Hai pa

  9. Stefan says:

    Bun articolul!!dar trebuia sa precizezi ca sportul este ca și o arta iar multa lume nu îl înțelege! E ceva asemănător cu al meu! Succes!!

Scrie un Comentariu